Prezentul document prin continutul sau pune la dispozitia tertilor utilizatori Regulamentul privind termenii si conditiile de utilizare a site-ului Raspberryhome.ro.

Utilizarea site-ului (incluzand accesul, navigarea si cumpararea produselor de pe acest site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor si conditiilor enuntate in cuprinsul prezentului document cu toate efectele si consecintele ce decurg din aceasta.

Administratorul site-ului Raspberryhome.ro isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment continutul acestui acord, fara notificarea prealabila a persoanelor care il utilizeaza, denumite in continuare "Utilizatori". Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii si conditiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta in orice moment.

Continutul site-ului si drepturile de proprietate intelectuala

Continutul acestui site nu poate fi utilizat, reprodus, distribuit, transmis, expus, in alte scopuri decat cele expres si legal permise. Extragerea oricaror informatii urmata de orice utilizare in scop comercial care depaseste sfera copiei private reglementate de lege sau pentru vanzare ori licentiere si fara a avea in prealabil un consimtamant scris al titularilor drepturilor de proprietate constituie o incalcare a termenilor si conditiilor.

Sunteti de asemenea de acord sa nu afectati si interferati in vreun fel cu elementele de securitate ale site-ului, cu elementele care previn sau restrictioneaza utilizarea, copierea unui continut sau elemente care intaresc limitele de utilizare a siteului sau a continutului acestuia.

Dreptul consumatorilor de denuntare unilaterala a contractului

Va rugam sa va asigurati ca ati verificat specificatiile produsului si compatibilitatea acestuia prin vizitarea paginii producatorului inainte de a-l cumpara. Raporturile comerciale dintre cumparator si Raspberryhome.ro sunt reglementate oficial de Ordonanta Guvernului 140/2021, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

ATENȚIE:

În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă, certificate de garanție lipsa, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către client, ANGORA FURNITURE are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului de către reprezentanții noștri. (conf OUG 140/2021,)

Administratorul Raspberryhome.ro face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor de pe site, insa uneori acestea pot contine inadvertente (specificatiile sau pretul produselor modificate de catre producator fara preaviz sau viciate de erori de operare). Atentie: fotografiiile au caracter informativ si pot contine accesorii care nu sunt incluse in pachetele standard.

Frauda

In scopul accesarii si utilizarii anumitor sectiuni ale website-ului poate fi necesara crearea unui cont personal. Prin prezenta declarati ca va asumati integral responsabilitatea pentru toate si oricare dintre activitatile realizate prin intermediul contului pe care il deschideti pe website si, in consecinta, va sfatuim sa asigurati securitatea parolei contului sau a altor date de acces. In cazul in care securitatea contului pe care il detineti este compromisa, trebuie sa anuntati imediat administratorul site-ului. Raspberryhome.ro nu este responsabil pentru daunele care va sunt cauzate sau care sunt cauzate tertilor de orice fel, prin utilizarea neautorizata a contului.

Drept aplicabil

Prin folosirea site-ului Raspberryhome.ro, utilizatorul se declara de acord asupra faptului ca legile romane vor guverna Termenii si conditiile de utilizare si orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre utilizatori si administratorii Raspberryhome.ro sau asociatii/partenerii/afiliatii acestuia. In cazul unor eventuale conflicte se va incerca mai intai rezolvarea acestora pe cale amiabila, iar daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta, in conformitate cu legile romane in vigoare.

Disponibilitatea serviciului

Administratorul Raspberryhome.ro isi rezerva dreptul de a modifica structura si interfata oricarei pagini sau subpagini a site-ului Raspberryhome.ro in orice moment si la orice interval de timp liber ales, avand dreptul de a intrerupe temporar sau permanent, partial sau in totalitate serviciile puse la dispozitia publicului prin intermediul acestui website fara vreo notificare prealabila individuala sau generala.

Utilizarea magazinului online

Prin comandarea produselor de pe site-ul www.raspberryhomestore.ro, utilizatorul consimte sa primeasca notificari de la SC ANGORA FURNITURE SRL

Societatea SC ANGORA FURNITURE SRL isi rezerva dreptul de a face modificari ale termenilor si conditiilor de pe site, fara o notificare prealabila, drept pentru care se impune citirea cu atentie al acestora. Citirea acestui capitol de termeni si conditii precum si a sectiunilor de coamanda/livrare produse sunt considerate ca fiind parte integranta a relatiilor contractuale generate odata cu efectuarea comenzii.

Produsele alese cat si cantitatea acestora vor fi definite de catre client si se vor regasi in Cosul de cumparaturi, de unde acesta poate lansa comanda. O comanda, odata expediata, reprezinta un angajament ferm de cumparare al produselor respective, precum si faptul ca ati acceptat termenii si conditiile precizate la acest capitol cat si in sectiuniile de coamanda/livrare produse.

Obligatiile magazinului online

Expedierea oricarei comenzi valide a unui client de catre furnizor in timpul cel mai scurt, respectiv in termenii prevazuti la sectiunea „Livrare”

Comenzile primite in zilele de sarbatoare vor fi expediate in prima zi lucratoare. Se considera comanda valida acea comanda care are toate informatiile cerute de formular completate corect.

Ofera cumparatorului inainte de finalizarea tranzactiei posibilitatea de a vizualiza valoarea finala a produselor si a taxelor de transport aferente. Preturile afisate sunt exprimate in LEI si includ TVA.

Clientul poate face modificari in ce priveste cantitatea, adresa de livrare si are posibilitatea de a reveni asupra unor optiuni anterioare

Expedierea catre cumparator a comenzii, prin e-mail, in forma in care a fost incheiata, fara posibilitatea de a fi modificata de nimeni, in nici un fel.

Magazinul se obliga sa nu faca publice datele personale ale clientilor sau tranzactiile efectuate. Datele personale vor fi folosite doar in scopul declarat in sectiunile anterioare. Personalul care administreaza magazinul nu are acces la editarea datelor clientului, la editarea continutului comenzilor sau al istoricului comenzilor.

Comanda primita de la client este considerata contract si se supune prevederilor legii privind regimul juridic al contractelor la distanta.

Preia si comunica celor abilitati sa rezolve orice solicitare venita de la clienti, in timpul cel mai scurt.

Declinarea responsabilitatii

Tinand cont de reglementarile legislative in vigoare, magazinul nu are nici o responsabilitate in ceea ce priveste:

-enunturile ambigue, greselile de exprimare, preturile incorecte, etc
-diferente intre imaginea unui produs din magazin, asa cum ea apare pe monitorul dumneavoastra si produsele primite, diferente care se refera la culoare, nuanta, etc.
-nepotrivirea intre scopul pentru care a fost cumparat un produs si functionalitatea lui.
-disponibilitatea in stoc a produselor afisate, acestea fiind comercializate in limita stocului sau prin comenzi speciale. Din acest motiv este posibil ca magazinul sa nu poata onora o anumita comanda daca produsul solicitat nu mai este in stoc si nu s-a solicitat in mod expres printr-o comanda speciala.
-informatiile eronate furnizate de cumparator. Furnizorul are dreptul de a verifica orice comanda telefonic, cerandu-i cumparatorului confirmarea unor date personale sau legate de comanda.
-defectiunile, pagubele sau accidentele datorate folosirii corespunzatoare sau necorespunzatoare a produselor cumparate din acest magazin.
-intarzierile la livrare datorate furnizorului, curierului/postei sau din alte motive
-deteriorarile, distrugerile, pierderile survenite pe timpul transportului pana la destinatar, care cad in sarcina transportatorului.
-magazinul isi rezerva dreptul de a refuza executarea unor comenzi, fara a motiva aceasta alegere.
-neplacerile create de intreruperea accesului in magazin datorate furnizorului de servicii internet (ISP)
-posibilitatea de a contacta virusi prin accesarea acestui magazin sau prin primirea de e-mail-uri cu caracter informativ sau promotional.
-continutul sau natura site-urilor prin link-urile carora un client ajunge in magazin.

 Ridicarea personala din showroom-ul Raspberry Home :

Cumparatorul va ridica mobilierul de la depozitul Vanzatorului doar dupa dovada platii diferentei de valoare (in cazul platii cu numerar sau CARD bancar la casieria Vanzatorului) sau dupa intrarea sumei in contul Vanzatorului (in cazul achitarii cu OP), astfel:

- La depozitul vanzatorului, daca Cumparatorul isi ridica marfa prin mijloace proprii, caz in care Vanzatorul nu se face raspunzator de introducerea marfii in mijlocul de transport al Cumparatorului.

In cazul in care cumparatorul a optat pentru a ridica din magazin o categorie de produse care nu sunt disponibile in stoc, acesta va fi instiintat telefonic de catre un operator Raspberry Home cu privire la data disponibilitatii acestora.


Prin semnarea contractului si/sau plata facturii, clientul isi ofera accordul de a accepta orice fel de intarzieri (intarzieri cauzate de vama, coditii meteo, dezastre naturale,soferii companiei de curierat au un traseu programat,acces dificil la propietate, adresa de livrare incorecta,restrictii de circulatie), atat pentru produsele care provin din depozitul vanzatorului cat si pentru comenzile externe.

CONDITII DE PLATA SI PENALITATI

Pentru produsele aflate pe stoc, plata se va efectua de catre cumparator prin ordin de plata ,plata in rate prin TBI PAY sau ramburs , iar livrarea/ridicarea marfurilor urmand a fi onorata in urmatoarele 3-5 zile lucratoare.

Pentru livrarile Raspberry Home se percepe 50% avans. Exceptie fac articolele din categoria Home Textile.

Pentru produsele neaflate pe stoc si solicitate, ca urmare a comenzii lansate de client, plata se va efectua de catre cumparator, astfel: 50% din valoarea comenzii in avans, si 50% din valoarea comenzii inainte de livrare. Plata se poate efectua prin ordin plata sau numerar, iar livrarea/ridicarea marfurilor urmand a fi onorata in  60 de zile lucratoare, din momentul in care suma platita de dumneavoastra reprezentand avansul a ajuns in contul SC ANGORA FURNITURE SRL.

Cumparatorul nu poate sa renunte la comanda, ulterior lansarii in productie.In cazul renuntarii la comanda,clientul pierde contravaloarea avansului.

 FACTURARE SI PLATA

Preturile Produselor afisate pe Site sunt exprimate in moneda nationala a Romaniei (Lei) si includ T.V.A. in cota aplicabila conform legislatiei in vigoare.

Costurile de livrare sunt calculate in functie de greutatea pachetului, respectiv in functie de numarul de kilograme sau in functie de volum, respectiv M3. Clientul va fi informat asupra costului de livrare de la momentul efectuarii Comenzii.

Produsele comandate pot fi platite in numerar, in LEI, la livrare (ramburs), online - cu cardul prin platforma disponibila pe Site, sau prin ordin de plata (transfer bancar). In cazul in care Clientul opteaza pentru ridicarea Produselor din magazinul Raspberry Home , plata se va realiza exclusiv prin metodele de plata disponibile in magazin.

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Clientul, anterior finalizarii Comenzii trebuie sa selecteze una dintre cele trei metode de plata posibile. Vanzatorul va emite catre Client o factura pentru Produsele livrate, iar Clientul este obligat sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare.

Vanzatorul va transmite Clientului factura aferenta Comenzii de Produse, precum si pentru orice alte costuri aferente Comenzii, in format electronic sau in format material, prin includerea facturii in pachetul care cuprinde Produsele livrate, respectiv prin e-mail, la adresa mentionata de Client.

Clientii sunt informati ca in cazul in care Produsele se platesc in numerar (ramburs), in conformitate cu prevederile Legii nr. 70/2015 pentru intarirea disciplinei financiare, suma maxima pe care Raspberry Home o poate incasa de la o persoana fizica este de 10.000 lei pe zi. In cazul persoanelor juridice, persoanelor fizice autorizate, intreprinderilor individuale etc., suma maxima care poate fi incasata este de 5.000 lei pe zi.

Cumparatorul se obliga sa receptioneze produsele comandate in termen de 5 de zile calendaristice de la data instiintarii primite pe e-mail referitoare la sosirea produselor in depozitul Vanzatorului. In cazul in care Cumparatorul nu receptioneaza produsele in termenul mentionat anterior, acesta va achita o taxa de depozitare de 2%/zi din valoarea totala a comenzii.

Livrare si conditii contractuale ale achizitiilor

Livrarea se va face la adresa solicitată de către client, pana in fata imobilului la data stabilita de comun acord cu operatorul Raspberry Home. Transportul este asigurat doar pana in fata cladirii clientului sau pana in cel apropiat punct in care masina poate parca. Clientul trebuie sa se asigure ca are cu cine sa descarce si sa transporte marfa livrata. Transportul produselor de la masina pana la locuinta cumparatorului nu este obligatia conducatorului auto. Raspberry Home nu preia angajamentul de a livra produsele de mobilier la etaje superioare si nu raspundem de eventualele deteriorari ale acestora pe scara blocului/imobilului. Procesul verbal de primire se semneaza in fata imobilului .

Livrarea comenzilor

După finalizarea comenzii imediat veţi primi un e-mail de confirmare care atestă intrarea comenzii dvs. în baza de date Raspberry Home. În cel mai scurt timp veţi fi contactat telefonic de către un operator Raspberry Home pentru stabilirea detaliilor legate de plata şi livrarea comenzii.

Livrarea se va face la adresa solicitată de către client, la data stabilita de comun acord cu operatorul Raspberry Home

În cazul în care comanda a fost plasată în magazin, programarea pentru livrare se va face de către consultantul specializat pentru livrări împreună cu dumneavoastră.

Înainte de data stabilită pentru livrarea comenzii, vom confirma ziua și ora și vom oferi un interval de ore în care vom ajunge la dumneavoastră, pentru a evita inconveniențe ce au legătură cu traficul sau alte situații neprevăzute ce pot apărea.

Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si corespund cantitativ si calitativ cu ceea ce s-a comandat. Coletele trimise prin firmele de curierat agreate au optiunea de verificare colet inainte de primire !!!  Aceasta este facuta in momentul semnarii documentelor fiscale legale ce insotesc coletul. Factura constituie contract de vanzare/cumparare conform legislatiei romanesti in vigoare.Este obligatoriu sa verificati produsele primite inainte de a semna curierului pe AWB. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsele care sunt conform cu comanda si cu nevoile acestuia. Orice reclamatie ulterioara vanzarii privind calitatea si cantitatea de marfa receptionata nu va fi luata in consideratie.

Care sunt costurile de transport?


Pentru livrarile de mobilier, in tara, prin firma de curierat agreata,cu plata comenzii in sistem ramburs, Raspberry Home va percepe 50% avans din totalul comenzii ce urmeaza sa fie livrata.

*Articolele din categoria Home Textile nu necesita plata in avans .

Serviciile de transport si montaj asigurate de vanzator sunt stabilite in functie de zona de livrare si valoarea comenzii .

Zona Municipiului / Oras Buzau 

  • transportul este asigurat de catre Raspberry Home, cu masina proprie si este gratuit. Montajul se poate efectua contra cost , respectiv 5 % din valoarea comenzii.

Zona Judetului Buzau:

Transportul este efectuat de catre Raspberry Home, cu masina proprie.

Valoarea exacta a costului total de transport va fi calculata ulterior , in functie de distanta locatie de livrare ,si transmisa catre dumneavoastra de un operator Raspberry Home.

Montajul se poate efectua contra cost , respectiv 5 % din valoarea comenzii.

Restul localitatilor:

   Valoarea exacta a costului total de transport va fi calculata ulterior si transmisa catre dumneavoastra de un operator Raspberry Home .

Condiţiile de transport şi livrare sunt valabile doar pe teritoriul României.

  1. Costul transportului este calculat conform grilei tarifare a firmelor de curierat si transmis catre dumneavoastra de un operator Raspberry Home . Va trebui achitat un avans de 50% din valoarea totala a comenzii, inaintea livrarii acestora.Diferenta ramasa de 50% din valoarea produselor putand fi achitata in sistem ramburs direct la curier.
  2.  Produsele din categoria textilelor de casa, sunt livrate cu firmei de curierat , Sameday, costul transportului fiind calculat conform grilei acestora de tarifare si afisat in momentul plasarii comenzii pe site.
  3. Produsele de mobilier volumetrice ( de tipul canapelelor, coltarelor, sifonierelor s.a) se vor livra pe paleti ( pentru a evita deteriorarea acestora) cu o firma agreata in acest sens. Costul transportului va fi calculat conform grilei acestora, si transmis de un operator Raspberry Home. Pentru aceste produse de mobilier va trebui achitat un avans de 50% din valoarea totala a comenzii, inaintea livrarii acestora.Diferenta ramasa de 50% din valoarea produselor putand fi achitata in sistem ramburs direct la curier. 

RECEPTIA MARFURILOR

Este important ca atunci când este stabilită ziua și ora livrării, o persoană cu vârsta de peste 18 ani să fie acasă pentru preluarea comenzii.

Receptia cantitativa si calitativa se va face la sediul furnizorului sau la sediul cumparatorului.

La receptia marfurilor se va intocmi un proces–verbal de predare-primire marfa, de catre reprezentantii celor doua parti, mentionandu-se situatiile in care  apar neconcordante intre marfa receptionata atat din punct de vedere cantitativ, cat si calitativ .

In cazul mobilierului tapitat (canapele, coltare, fotolii, paturi tapitate etc.) clientul accepta o toleranta normala a dimensiunilor de ± 5 cm. Pentru
celelalte obiecte de mobilier toleranta normala este de ± 3 cm.

Pentru comenzile speciale, respectiv pentru obiectele de mobilier personalizate conform solicitarilor clientului, acesta accepta ca pot aparea, ca exceptie, diferente minore de culori, material sau textura.

In momentul receptionarii comenzii verifica cu atentie starea exterioara a coletelor : ambalaje in buna stare – sa nu fie rupte, zgariate, murdare, smulse de pe produs, colturi rupte sau infundate, sau alte semne de proasta manipulare a produsului.
Daca constati aceste nereguli, iti recomandam sa soliciti completarea unui Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrarii, in care sa specifici natura problemelor sesizate (ambalaje deteriorate, rupte, manipulare defectuoasa, etc )Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.

Orice reclamatie ulterioara vanzarii privind calitatea si cantitatea de marfa receptionata nu va fi luata in consideratie.
Daca reprezentantul firmei de curierat refuza completarea Procesului verbal de constatare, te rog sa contactezi imediat un reprezentant al firmei ANGORA FURNITURE , la numarul de telefon : 0742 817 638 unde veți primi suport pentru rezolvarea reclamatiei.

ATENȚIE:

În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă, certificate de garanție lipsa, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către client, ANGORA FURNITURE are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului de către reprezentanții noștri. (OUG 140/2021).

Cum returnezi produsele achizitionate online:

Produsele se returneaza in ambalajul original insotite de factura fiscala si/sau bonul fiscal de achizitie, precum si documentatia aferenta (fise tehnice, manual de utilizare, documentatie tehnica, certificat de garantie si/sau conformitate).

Nerespectarea conditiilor de mai sus precum si punerea Produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.

Conditii generale:

Poti returna produsele in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier,pentru persoanele fizice. Asadar, pentru a fi luat in considerare, cererea de retur poate fi trimisa cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data livrarii.
Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, NEFOLOSITE  si toate documentele cu care ti-au fost livrate.

Ai foarte mare atentie la modul de ambalare, deoarece la predarea acestuia de catre curier, SC Angora Furniture SRL are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă de pana la 30% din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului.

Poti returna orice produs de mobilier doar daca este sigilat. Nu putem accepta ca retur produsele care au fost desigilate si montate.

Returnarea Produselor se realizeaza printr-o companie de curierat aleasa de Client sau prin mijloacele de transport oferite de catre compania Vanzatorul, insa costurile (costurile de returnare a Produselor vor fi calculate in aceeasi maniera si la acelasi pret cu cea/cel aplicabila/aplicabil la livrare, in functie de categoria de Produse comandate (Produse voluminoase sau nevoluminoase) cu returnarea sunt suportate in mod direct de catre Client. Vanzatorul nu este obligat sa ramburseze eventuale costuri suplimentare.

Consumatorul poate solicita un produs de o calitate si la un pret echivalent cu cele comandate si returnate.

Daca, din orice motiv, nu esti 100% multumit de un produs pe care l-ai cumparat, poti sa il returnezi in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ti-a fost livrat de catre curier.
1. Completezi o cerere de retur pe www.raspberryhome.ro asigurandu-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur.

Comanda speciala sau personalizata: 

Produsele confectionate dupa specificatia clientului- dimensiuni, culoare, material  ce poarta denumirea de "comanda speciala sau personalizata" nu pot fi returnate. 

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Toate sumele aferente produselor returnate se ramburseaza prin transfer bancar in contul furnizat de dumneavoastra. Exceptie fac comenzile online achitate cu cardul. In cazul acesta, suma va fi rambursata in contul cardului din care s-a efectuat plata.

Vanzatorul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea Cumparatorului, mai putin costurile platite initial de Client pentru livrarea Produselor atunci cand Cumparatorul a optat pentru returnarea prin compania de curierat propusa de Vanzatorul.


Acesta politica de retur este valabila doar pentru produsele achizitionate de pe site-ul www.raspberryhome.ro. Pentru produsele achizitionate din magazinul fizic din Buzau se aplica politica interna a magazinului .


Returnarea produselor- Achizitii persoane juridice:


Conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cazul persoanelor juridice ( asociatii, organizatii,societati comerciale etc. care sunt inregistrate in baza unui cod fiscal ), NU beneficiază de dreptul de retur în 14 zile.




Returul in cazul saltelelor:


Saltelele, lenjeriile de pat, pernele, textilele de casa nu se pot returna decat daca in ziua livrarii se constata ca ar avea un defect

Receptia saltelelor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si corespund cantitativ si calitativ cu ceea ce s-a comandat. Coletele trimise prin firmele de curierat agreate au optiunea de verificare colet inainte de primire !!!

Este obligatoriu sa verificati produsele primite inainte de a semna curierului pe AWB. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea AWB-ului cu privire la faptul ca a primit produsele care sunt conform cu comanda si cu nevoile acestuia. Orice reclamatie ulterioara vanzarii privind calitatea si cantitatea de marfa receptionata nu va fi luata in considerare.




Restul localitatilor:

Valoarea exacta a costului total de transport va fi calculata ulterior si transmisa catre dumneavoastra de un operator Raspberry Home .

  • Exemplu de calcul : Valoarea transportului va fi de 5% din valoarea comenzii, dar nu mai putin de 350 lei.  Costul total al transportului  va fi comunicat telefonic de catre un operator Raspberry Home si ulterior va fi inclus in valoarea totala a comenzii.
  • In transport nu se beneficiază și de montaj.

    ATENTIE!

    Livrarea se face până în fața imobilului.
    Detaliile privind livrarea produselor se vor stabilii telefonic.

    Condiţiile de transport şi livrare sunt valabile doar pe teritoriul României.

    Programarea montajului se face de catre consultantul de vanzari in raport Raspberry Home de disponibilitatea echipelor de montaj.

    In functie de numarul de cereri pentru montaj primite, ne rezervam dreptul de a refuza oferirea serviciului in perioadele aglomerate, cu exceptia cazului in care clientul a achitat in prealabil serviciul. Produsele pentru care a fost platit serviciul de montaj, vor fi montate intr-un maxim de 10 zile de la intrarea produselor in posesia clientului.

    Daca clientul a achitat montajul si doreste sa renunte la serviciu, inainte de executarea lui de catre societate , suma va fi returnata integral intr-un maxim de 30 de zile. Returnarea sumei achitate pentru montaj se face pe baza unei cereri scrise depusa la punctul de lucru de unde urmeaza sa se faca livrarea produsului.



Garantie:

Garantia este certitudinea calitatii unui produs si se aplica oricarui produs achizitionat de la Raspberry Home . Noi oferim aceasta garantie pentru ca avem incredere in produsele noastre.

Garantia oferita de noi are ca scop repararea sau inlocuirea fara nici un cost suplimentar a unui produs, daca se constata un defect de fabricatie sau de material.

Pentru a beneficia de termenii si conditiile garantiei produselor Raspberry Home, trebuie sa tii cont ca garantia este oferita pentru un produs destinat a fi folosit in mod obisnuit, in conditii normale.

Conditii in care garantia devine inaplicabila sau nula:

  • Uzura normal a produsului tinand cont de durata de viata;
  • Incendierea, deteriorarea, furtul, decolorarea produsului sau a unor parti component in urma expunerii la soare sau la o alta sursa puternica de caldura sau a contactului cu apa, vopsirea produsului de catre client, deteriorari ale produsului in urma unor calamitati, ruperea sau zgarierea produsului ca urmare a lovirii sale, defecte produse de depozitarea in conditii de umiditat e, curatarea cu substante neadecvate, depozitarea si utilizarea produsului in conditii improprii, altele decat cele pentru care acesta a fost testat si proiectat, defecte care apar ca urmare a erorilor de montaj;
  • Folosirea produsului in regim industrial, in locuri publice sau in scopuri profesionale;
  • Interventia, repararea sau modificarea facuta de persoane neautorizate
  • Actiuni mecanice cu forte disproportionate in zone ale produselor care nu au fost concepute si produse in acest sens.

Termenul de garantie este de 2 ani pentru canapele, paturi, mobilier modular.

Pentru a vă bucura cât mai mulţi ani de produsele cumpărate şi pentru a va proteja investiţia, urmaţi instrucţiunile de mai jos:

  • Nu asezaţi direct pe mobilier obiecte umede sau ude (pahare, sticle, etc.), utilizaţi pentru acesta suporţi speciali care se gasesc în comerţ .

  • Orice pată de lichid trebuie stearsă imediat cu o cârpă moale si uscata, în directia fibrelor lemnului. Pe suprafeţele melaminate, lichidele trebuie şterse imediat cu un prosop de hartie şi apoi uscate pentru a evita formarea petelor.

  • Expunerea excesivă la soare poate cauza pierderea luciului şi degradarea mobilierului.

  • Schimbările extreme de temperatură şi umezeală pot cauza crăpături si desprinderi ale finisajelor.

  • Utilizaţi produsul în încaperi cu temperatură normala (între 15-25 de grade celsius), departe de pereţi cu igrasie, mucegai, infiltraţii sau surse de caldură sau lumina puternice (umiditate 50-70%) .

  • Produsele de tapiterie sunt finisate cu stofa, piele naturala sau inlocuitori de piele naturala denumiti si piele ecologica (pielea ecologica este policlorura de vinil si un strat textil, fibros).

  • Evitaţi schimbările bruşte de temperatură, curenţi de aer sau acţiunea directă a razelor solare .

  • Nu aşezaţi direct pe suprafaţa produsului obiecte fierbinţi, umede, lipicioase, murdare sau care pot produce zgârieturi sau deteriorari .

ARANJARE, MUTARE, DECORARE :

  • Aşezaţi produsul de mobilier doar pe suprafeţe plane. Dacă nu exista o astfel de suprafaţă, planeitatea se va obţine prin utilizarea unor pene din lemn sau plastic .

  • Mobilierul din lemn sau furniruit este afectat de lumina. În primele doua luni cand mobilierul absoarbe pentru prima oara lumina, pe acesta nu se vor aşeza obiecte sau decoraţiuni, fiind foarte posibil ca absorţia inegala a luminii sa rezulte in pete permanente .

  • Daca tebuie sa deplasaţi piesa de mobilier, aceasta trebuie golită de greutaţi, în acest fel se va uşura manipularea, şi se evită apariţia riscului de deteriorare.

  • Nu mutaţi mobilierul prin tragere sau împingere . Mutarea mobilierului cu o greutate mai mare de 15Kg se va face de cel puţin 2 persoane şi se vor folosi accesorii specifice pentru mutat mobila .

  • Praful de pe mobilier se va sterge cu o carpă moale si uscată şi se vor folosi doar produse de curăţat specifice materialului de fabricaţie .

  • Nu folosiţi produse de curăţare care conţin solventi chimici sau alcool, ( orice soluţie de curăţare trebuie încercată pe o suprafaţă mică, ascunsă) .

  • Nu se recomandă sa se folosească braţele sau spătarul colţarelor, canapelelor sau fotoliilor pentru şedere. Acest lucru poate duce la deteriorarea scheletului acestuia.

  • Se recomandă folosirea alternativa a pernelor de şezut astfel încât acestea să prezinte acelasi grad de uzură

UTILIZARE, MANIPULARE, PĂSTRARE :
Produsele de tapiţerie sunt concepute pentrut uz domestic şi nu pentru folosirea lor în regim industrial, în locuri publice sau în scopuri profesionale.

  • Produsele de tapiţerie acoperite cu piele naturală se aspiră, nu se expun timp îndelungat la lumina soarelui.

  • Produsele de tapiţerie din piele ecologica se aspiră si se sterg cu o cârpă umedă, petele minore ale acestor produse se pot îndeparta cu un burete îmuiat în apa şi soluţie diluată de săpun.

  • Se recomandă aspirarea şi aerisirea pernelor (acolo unde acestea exista şi unde este posibil) cel puţin o dată pe lună.

  • Produsele tapiţate cu stofă se aspiră .

  • Pentru ca toate pernele să prezinte o uzură uniformă în timp, este indicat sa se alterneze pernele folosite mai mult cu cele mai puţin folosite.

  • Pentru curaţarea suprafeţelor tapiţate cu materiale textile se foloseşte şampon pentru tapiţerie, testat pe o suprafaţa care nu este la vedere (ca sa fim siguri că nu deteriorează ţesatura).

MECANISME DE EXTENSIE :
Trebuie ştiut faptul ca sistemele de pat sunt pentru utilizare ocazională şi nu zilnic.

  • La mecanismele metalice se recomandă ungerea periodică a părţilor în mişcare cu uleiuri speciale aflate în comerţ şi se evită bruscarea mecanismului la deschidere sau închidere .

  • Mecanismele de pat sunt proiectate şi destinate pentru utilizare ocazinală şi nu pentru folosinţa zilnică.

  • Deschiderea şi închiderea mecanismului să nu se facă în mod brutal, pentru a evita ruperea componentelor care fac parte din sistemul de culisare .

  • La deschiderea canapelei, este important sa avem mîinile poziţionate cât mai central, pentru a realiza extensia cât mai corect şi pentru a evita deteriorarea mecanismului prin poziţionarea mâinilor in dreapta sau în stânga canapelei .

  • Mecanismele tip Ribalta se închid doar cu salteaua aferentă în interior iar lenjeria de pat se depozitează într-un spaţiu diferit pentru a evita indoirea mecanismului .

  • Ruperea plaselor din metal prin punctele de sudură, în cazul în care canapeaua nu este folosită corespunzător, duce la pierderea garanţiei (nu sărim şi nu călcăm pe canapea – fapt ce duce la deteriorarea sistemului de extensie) .

CONTRAINDICAŢII :

  • Nu se vor folosi pentru întreţinere produse ce conţin alcool,  înălbitori, agenţi chimici sau abrazivi, nu se usucă folosind un uscător electric.

  • Nu se acţionează asupra suprafeţelor cu obiecte dure (cuţit, cutter, unghia etc)

  • Nu se aşează mobilierul în bătaia directa a razelor solare şi nu se aşeaza mobilierul lângă o sursa de lumina .

  • Nu se aşează în apropierea unei surse de caldura, nu se mută mobilierul prin împingere sau tragere, ci prin ridicare.

  • Pe produsele cu miez elastic nu se sare de mai multe ori la rand pentru că se risca deformarea mizului elastic, braţele produselor tapiţate nu sunt recomandate pentru şedere.

  • Este interzisă încercarea portanţei canapelelor şi a fotoliilor prin presarea lor cu genunchiul sau cotul, acest lucru ducând la deformarea materialului de acoperire, fără a exista posibilitatea de revenire la forma iniţiala .

  • Petele de pix sau marker nu se inlătură cu agenti chimici (spirt, acetona), ci se incearcă cu soluţii speciale de curaţat pentru fiecare material în parte (soluţiile de curaţat difera de la material la material; textil, piele ecologică, piele naturală)

  • Este interzisă utilizarea saltelei de canapea, a şezutului, ca masă de călcat sau a se sări pe ea.

  • Toate tipurile de materiele de acoperire (stofă, piele ecologică, piele naturală), se întind in timpul utilizarii . Pentru a atinge un nivel de confort cât mai ridicat, husele nu se pot realiza prea strâns, de aceea în timp pot apărea unele cute (pe spătar, şezut, cotiere), acest lucru nefiind considerat un defect

  • Este interzisa aplicarea fortelor disporportionate asuprea elementelor de mobilier care nu au fost concepute si fabricate in acest sens.


OBLIGATIILE CONTRACTUALE ALE PARTILOR

Vanzatorul este obligat sa livreze marfa conform facturilor emise iar produsele trebuie sa corespunda calitativ si cantitativ .

Prezentul contract, anexele la prezentul contract precum si documentele fiscale sau de receptie a ambelor parti sunt considerate de acestea confidentiale .

Partile se obliga sa pastreze confidentialitatea datelor, informatiilor si documentelor pe care le vor detine ca urmare a executarii clauzelor prezentului contract. In cazul incalcarii acestei obligatii , partea in culpa se obliga sa plateasca celeilalte parti daune – interese .

Modificarea prezentului contract poate fi facuta numai in scris prin act aditional semnat de ambele parti . Orice modificare a titulaturii cumparatorului, adresei, a numarului de cont, a administratorului sau a oricaror alte date ce pot influenta buna derulare a prezentului contract se vor comunica in scris vanzatorului prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire sub sanctiunea de daune interese


LIMITELE RASPUNDERII SOCIETATII


1. Imaginile produselor sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu si au caracter informativ, iar produsele livrate pot diferi de imaginile de pe site sau din cataloage in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, culorii sau nuantei, design-ului, fara notificare prealabila de catre producatori sau din cauza modificarii culorii in urma procesului de fotografiere a produselor.

2. Promotiile/ofertele prezente pe SITE sunt valabile in limita stocului disponibil intotdeauna si doar pentru oferta de pe site, in lipsa unei alte mentiuni. Promotiile sunt valabile pe perioade limitate de timp, de regula mentionate. 

3.Raspberry Home  nu va fi raspunzatoare pentru niciun fel de pagube directe, indirecte, accidentale, speciale, inclusiv, dar nu limitat la, pagube pentru pierderi de profit, bunavointa, posibilitatii de folosire a datelor sau alte pierderi intangibile sau incomensurabile (chiar daca a fost informat anterior de posibilitatea aparitiei unor asemenea pierderi), rezultand din:

i. utilizarea sau imposibilitatea utilizarii informatiilor publicate pe Site;

ii. acces neautorizat la, sau deteriorarea transmisiilor sau datelor Utilizatorului;

iii. declaratii sau actiuni ale oricarei terte parti asupra serviciilor Site-ului si/sau Continutului;

iv. orice alta problema legata de continutul Site-ului.

4.Raspberry Home nu isi asuma angajamentul sa aduca la zi informatiile si materialele de pe Site cu o anumita frecventa/periodicitate. Informatiile pot suferi schimbari oricand si fara aviz si vor putea fi incorporate in urmatoarele modificari ale Site-ului, care vor fi realizate in functie de posibilitatile Raspberry Home

5.Raspberry Home nu garanteaza in nici un mod ca documentele, fisierele sau orice alte pachete de date care sunt continute sau au legatura cu acest site nu contin virusi si nu va avea nici o responsabilitate pentru nici un fel de prejudiciu actual sau viitor cauzat de sau prin intermediul acestui site. In consecinta, pentru protectia sa, orice Utilizator al acestui site trebuie sa utilizeze un program antivirus atunci cand utilizeaza site-ul.

6. Pentru sectiunile site-ului care pot cuprinde postari ale Utilizatorilor, raspunderea asupra continutului acestor postari revine in intregime autorilor acestora. Raspberry Home isi rezerva dreptul de a nu face publice acele postari care contravin termenilor si conditiilor de utilizare sau pe care le considera daunatoare, sub orice forma, propriei imagini, clientilor, partenerilor sai sau tertilor.

7.Operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau utilizator si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul site-ului.

8.Raspberry Home nu ofera nicio garantie Utilizatorilor ca informatiile continute de site vor implini toate cerintele Utilizatorilor, ca serviciile informatice pe care se bazeaza functionarea site-ului vor fi neintrerupte, la timp, sigure sau fara erori, calitatea oricaror informatii obtinute prin intermediul site-ului va satisface toate cerintele Utilizatorilor, orice eroare de program va fi corectata, precum si orice alte aspecte similare.

9.Preturile produselor de pe SITE sunt orientative si pot suferi modificari. Preţurile se vor confirma de consultantii nostri, prin confirmarea comenzii si emiterea facturii proforma sau facturii fiscale. 

10.Prezenta produselor pe site NU garanteaza existenta lor in stoc. Consultantii nostri vor confirma disponibilitatea pentru fiecare produs in parte. Majoritatea produselor sunt disponibile la comanda, caz in care se vor produce dupa confirmarea comenzii de catre producatori.

11.In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru termenii si conditiile de utilizare a site-ului:

Acesta renunta la: accesul la serviciu, alte servicii oferite de societatea noastra prin intermediul site-ului, primirea buletinelor informative si/sau comunicarilor din partea Raspberry Home de orice natura (electronic, telefonic, etc), fara nicio garantie ulterioara din partea societatii

Raspberry Home  va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
Clientul / Utilizatorul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta termenii si conditiile, sub forma in care acestea vor fi disponibili in acel moment.

Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea respectarii TERMENILOR SI CONDITIILOR pe perioada derularii unui Contract, sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Raspberry Home

Abonarea si dezabonarea la newsletter

  • Abonare si dezabonarea la newsletterul site-ului RASPBERRY HOME este gratuita si voluntara, si implica acceptarea urmatorilor termeni de utilizare. Mesajele trimise nu sunt nesolicitate si oricand va puteti dezabona urmand instructiunile din subsolul fiecarui email. Mesajele trimise respecta legea Comertului Electronic in ceea ce priveste comunicarea comerciala asa cum este ea stipulata de legislatia romaneasca si internationala.

    Utilizarea newsletterului se face in aceleasi conditii de limitare a raspunderii din punctul de vedere al continutului precum se autorizeaza si folosirea site-ului, in conditiile prevazute de prezentul document, iar politica de confidentialitate este descrisa pe larg in sectiunea urmatoare.RASPBERRY HOME detine toate drepturile asupra continutului newsletterului trimis catre abonati in aceleasi conditii ca si pentru informatiile publicate pe site, in concordanta cu prevederile acestui document.

    Abonatii newsletter-ului RASPBERRY HOME  pot retrimite aceste comunicari comerciale si altor persoane, pe raspunderea lor, si in conditiile in care nu au modificat nici structura, nici continutul mesajelor respective. Persoanele care au primit de la abonatii newsletter-ului  RASPBERRY HOME  mesajele comerciale, se considera ca au fost informate in prealabil de catre abonati despre prevederile prezentului articol. In acest context, RASPBERRY HOME  nu poate fi facut raspunzatoare sub nici o forma de actiunile abonatilor sai.

    RASPBERRY HOME isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul oricarui abonat la newsletter, daca RASPBERRY HOME are orice fel de motive pentru a crede ca abonatul respectiv nu respecta prevederile prezentului document.


Daca aveti intrebari sau nelamuriri in legatura cu acesti termeni de utilizare, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul formularului dedicat de contact sau la adresa de email office@raspberryhome.ro / contact@raspberryhome.ro