Transport si livrare
Livrarea comenzilor
După finalizarea comenzii imediat veţi primi un e-mail de confirmare care atestă intrarea comenzii dvs. în baza de date Raspberry Home . În cel mai scurt timp veţi fi contactat telefonic de către un operator Raspberry Home pentru stabilirea detaliilor legate de plata şi livrarea comenzii.
Daca marfa nu poate fi livrata din cauza clientului (adresa incorecta, numar de telefon gresit etc) intreaga raspundere pentru neplacerile cauzate de intarzieri, apartine clientului.
În cazul în care comanda a fost plasată în magazin, programarea pentru livrare se va face de către consultantul specializat pentru livrări împreună cu dumneavoastră.
Înainte de data stabilită pentru livrarea comenzii, vom confirma ziua și ora și vom oferi un interval de ore în care vom ajunge la dumneavoastră, pentru a evita inconveniențe ce au legătură cu traficul sau alte situații neprevăzute ce pot apărea.
Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si corespund cantitativ si calitativ cu ceea ce s-a comandat. Aceasta este facuta in momentul semnarii documentelor fiscale legale ce insotesc coletul. Factura constituie contract de vanzare/cumparare conform legislatiei romanesti in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsele care sunt conform cu comanda si cu nevoile acestuia.
Este important ca atunci când este stabilită ziua și ora livrării, o persoană cu vârsta de peste 18 ani să fie acasă pentru preluarea comenzii și să existe căi de acces corespunzătoare pe scara blocului pentru urcarea mobilierului la etaj.
In transport nu se beneficiază și de montaj.
Care sunt costurile de transport?
Serviciile de transport si montaj asigurate de vanzator sunt stabilite in functie de zona de livrare si valoarea comenzii .
Zona Municipiului / Oras Buzau
- transportul este asigurat de catre Raspberry Home, cu masina proprie si este gratuit. Montajul se poate efectua contra cost , respectiv 5 % din valoarea comenzii.
Zona Judetului Buzau:
Transportul este efectuat de catre Raspberry Home, cu masina proprie.
Valoarea exacta a costului total de transport va fi calculata ulterior , in functie de distanta locatie de livrare ,si transmisa catre dumneavoastra de un operator Raspberry Home.
- Costul total al transportului va fi comunicat telefonic de catre un operator Raspberry Home .
- Montajul se poate efectua contra cost , respectiv 5 % din valoarea comenzii.
Restul localitatilor:
Valoarea exacta a costului total de transport va fi calculata ulterior si transmisa catre dumneavoastra de un operator Raspberry Home .
- Costul transportului este calculat conform grilei tarifare a firmelor de curierat si transmis catre dumneavoastra de un operator Raspberry Home . Va trebui achitat un avans de 50% din valoarea totala a comenzii, inaintea livrarii acestora.Diferenta ramasa de 50% din valoarea produselor putand fi achitata in sistem ramburs direct la curier.
- Produsele din categoria textilelor de casa, sunt livrate cu firmei de curierat , Sameday, costul transportului fiind calculat conform grilei acestora de tarifare si afisat in momentul plasarii comenzii pe site.
- Produsele de mobilier volumetrice ( de tipul canapelelor, coltarelor, sifonierelor s.a) se vor livra pe paleti ( pentru a evita deteriorarea acestora) cu o firma agreata in acest sens. Costul transportului va fi calculat conform grilei acestora, si transmis de un operator Raspberry Home. Pentru aceste produse de mobilier va trebui achitat un avans de 50% din valoarea totala a comenzii, inaintea livrarii acestora.Diferenta ramasa de 50% din valoarea produselor putand fi achitata in sistem ramburs direct la curier.
Condiţiile de transport şi livrare sunt valabile doar pe teritoriul României.
Montaj
Montajul este optional si se poate efectua contra cost de catre echipa Rapberry Home , respectiv 5 % din valoarea comenzii.Costurile de montaj nu includ manipularea produselor in imobile.
In cazul in care doriti sa anulati o comanda sau sa va retrageti din contract inainte ca produsele sa fie efectiv livrate, va rugam sa contactati RASPBERRY HOME la numarul de telefon 0742817638 sau la adresa de email office@raspberryhome.ro / contact@raspberryhome.ro
Potrivit legislatiei din Romania, articolul 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor.
RECEPTIA MARFURILOR
Receptia cantitativa si calitativa se va face la sediul furnizorului sau la sediul cumparatorului.
La receptia marfurilor se va intocmi un proces–verbal de predare-primire marfa, de catre reprezentantii celor doua parti, mentionandu-se situatiile in care apar neconcordante intre marfa receptionata atat din punct de vedere cantitativ, cat si calitativ .
Orice reclamatie ulterioara vanzarii privind calitatea si cantitatea de marfa receptionata nu va fi luata in consideratie.
In cazul mobilierului tapitat (canapele, coltare, fotolii, paturi tapitate etc.) clientul accepta o toleranta normala a dimensiunilor de ± 5 cm. Pentru
celelalte obiecte de mobilier toleranta normala este de ± 2 cm.
Pentru comenzile speciale, respectiv pentru obiectele de mobilier personalizate conform solicitarilor clientului, acesta accepta ca pot aparea, ca exceptie, diferente minore de culori, material sau textura.
In momentul receptionarii comenzii verifica cu atentie starea exterioara a coletelor : ambalaje in buna stare – sa nu fie rupte, zgariate, murdare, smulse de pe produs, colturi rupte sau infundate, sau alte semne de proasta manipulare a produsului.
Daca constati aceste nereguli, iti recomandam sa soliciti completarea unui Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrarii, in care sa specifici natura problemelor sesizate (ambalaje deteriorate, rupte, manipulare defectuoasa, etc ).
Este important ca atunci când este stabilită ziua și ora livrării, o persoană cu vârsta de peste 18 ani să fie acasă pentru preluarea comenzii.
Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
Daca reprezentantul firmei de curierat refuza completarea Procesului verbal de constatare, te rog sa contactezi imediat un reprezentant al firmei ANGORA FURNITURE , la numarul de telefon : 0742 817 638 unde veți primi suport pentru rezolvarea reclamatiei.
Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi pe Procesul verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrarii, starea produselor deteriorate.
Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
ATENȚIE:
În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă, certificate de garanție lipsa, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către client, ANGORA FURNITURE are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului de către reprezentanții noștri. (Ordonanta Guvernului 140/2021,).
Cum returnezi produsele achizitionate online:
Produsele se returneaza in ambalajul original insotite de factura fiscala si/sau bonul fiscal de achizitie, precum si documentatia aferenta (fise tehnice, manual de utilizare, documentatie tehnica, certificat de garantie si/sau conformitate).
Nerespectarea conditiilor de mai sus precum si punerea Produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.
Conditii generale:
Poti returna produsele in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier, pentru persoanele fizice. Asadar, pentru a fi luat in considerare, cererea de retur poate fi trimisa cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data livrarii.
Toate produsele pe care le returnezi trebuiesa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
Ai foarte mare atentie la modul de ambalare, deoarece la predarea acestuia de catre curier, SC Angora Furniture SRL are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă de pana la 30% din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului.
Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, NEFOLOSITE si toate documentele cu care ti-au fost livrate.
Termenii si conditiile de returnare a produselor
Daca doriti sa va retrageti din Contract dupa ce produsele v-au fost livrate, trebuie sa solicitati in scris acest fapt, completand formularul de retur din aceasta pagina conform indicatiilor si sa specificati in mod clar ce produse doriti sa returnati, dar nu mai tarziu de 14 zile de la primirea lor. Formularele completate dupa acesta perioada nu sunt valabile. Un operator Raspberry Home va va contacta pentru a stabilii detaliile legate de returnarea produselor in termen de 3 zile lucratoare din momentul inregistarii.