Transport si livrare


Livrarea comenzilor

După finalizarea comenzii imediat veţi primi un e-mail de confirmare care atestă intrarea comenzii dvs. în baza de date Raspberry Home . În cel mai scurt timp veţi fi contactat telefonic de către un operator Raspberry Home pentru stabilirea detaliilor legate de plata şi livrarea comenzii.

Livrarea se va face la adresa solicitată de către client, pana in fata imobilului la data stabilita de comun acord cu operatorul Raspberry Home. Transportul este asigurat doar pana in fata cladirii clientului sau pana in cel apropiat punct in care masina poate parca. Clientul trebuie sa se asigure ca are cu cine sa descarce si sa transporte marfa livrata. Transportul produselor de la masina pana la locuinta cumparatorului nu este obligatia conducatorului auto. Raspberry Home nu preia angajamentul de a livra produsele de mobilier la etaje superioare si nu raspundem de eventualele deteriorari ale acestora pe scara blocului/imobilului. Procesul verbal de primire se semneaza in fata imobilului .
Daca marfa nu poate fi livrata din cauza clientului (adresa incorecta, numar de telefon gresit etc) intreaga raspundere pentru neplacerile cauzate de intarzieri, apartine clientului.

În cazul în care comanda a fost plasată în magazin, programarea pentru livrare se va face de către consultantul specializat pentru livrări împreună cu dumneavoastră.

Înainte de data stabilită pentru livrarea comenzii, vom confirma ziua și ora și vom oferi un interval de ore în care vom ajunge la dumneavoastră, pentru a evita inconveniențe ce au legătură cu traficul sau alte situații neprevăzute ce pot apărea.

Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si corespund cantitativ si calitativ cu ceea ce s-a comandat. Aceasta este facuta in momentul semnarii documentelor fiscale legale ce insotesc coletul. Factura constituie contract de vanzare/cumparare conform legislatiei romanesti in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsele care sunt conform cu comanda si cu nevoile acestuia.

Este important ca atunci când este stabilită ziua și ora livrării, o persoană cu vârsta de peste 18 ani să fie acasă pentru preluarea comenzii și să existe căi de acces corespunzătoare pe scara blocului pentru urcarea mobilierului la etaj.

In transport nu se beneficiază și de montaj.

Care sunt costurile de transport?

Serviciile de transport si montaj asigurate de vanzator sunt stabilite in functie de zona de livrare si valoarea comenzii .

Zona Municipiului / Oras Buzau 

  • transportul este asigurat de catre Raspberry Home, cu masina proprie si este gratuit. Montajul se poate efectua contra cost , respectiv 5 % din valoarea comenzii.

Zona Judetului Buzau:

Transportul este efectuat de catre Raspberry Home, cu masina proprie.

Valoarea exacta a costului total de transport va fi calculata ulterior , in functie de distanta locatie de livrare ,si transmisa catre dumneavoastra de un operator Raspberry Home.

  • Costul total al transportului  va fi comunicat telefonic de catre un operator Raspberry Home .
  • Montajul se poate efectua contra cost , respectiv 5 % din valoarea comenzii.

Restul localitatilor:

   Valoarea exacta a costului total de transport va fi calculata ulterior si transmisa catre dumneavoastra de un operator Raspberry Home .

  1. Costul transportului este calculat conform grilei tarifare a firmelor de curierat si transmis catre dumneavoastra de un operator Raspberry Home . Va trebui achitat un avans de 50% din valoarea totala a comenzii, inaintea livrarii acestora.Diferenta ramasa de 50% din valoarea produselor putand fi achitata in sistem ramburs direct la curier.
  2.  Produsele din categoria textilelor de casa, sunt livrate cu firmei de curierat , Sameday, costul transportului fiind calculat conform grilei acestora de tarifare si afisat in momentul plasarii comenzii pe site. 
  3. Produsele de mobilier volumetrice ( de tipul canapelelor, coltarelor, sifonierelor s.a) se vor livra pe paleti ( pentru a evita deteriorarea acestora) cu o firma agreata in acest sens. Costul transportului va fi calculat conform grilei acestora, si transmis de un operator Raspberry Home. Pentru aceste produse de mobilier va trebui achitat un avans de 50% din valoarea totala a comenzii, inaintea livrarii acestora.Diferenta ramasa de 50% din valoarea produselor putand fi achitata in sistem ramburs direct la curier.
ATENTIE!
Livrarea se face până în fața imobilului.
Detaliile privind livrarea produselor se vor stabilii telefonic.

Condiţiile de transport şi livrare sunt valabile doar pe teritoriul României.

Montaj

Montajul este optional si se poate efectua contra cost de catre echipa Rapberry Home , respectiv 5 % din valoarea comenzii.Costurile de montaj nu includ manipularea produselor in imobile.

In cazul in care doriti sa anulati o comanda sau sa va retrageti din contract inainte ca produsele sa fie efectiv livrate, va rugam sa contactati RASPBERRY HOME  la numarul de telefon 0742817638 sau la adresa de email office@raspberryhome.ro / contact@raspberryhome.ro 

Potrivit legislatiei din Romania, articolul 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor.

RECEPTIA MARFURILOR

Receptia cantitativa si calitativa se va face la sediul furnizorului sau la sediul cumparatorului.

La receptia marfurilor se va intocmi un proces–verbal de predare-primire marfa, de catre reprezentantii celor doua parti, mentionandu-se situatiile in care  apar neconcordante intre marfa receptionata atat din punct de vedere cantitativ, cat si calitativ .

Orice reclamatie ulterioara vanzarii privind calitatea si cantitatea de marfa receptionata nu va fi luata in consideratie.

In cazul mobilierului tapitat (canapele, coltare, fotolii, paturi tapitate etc.) clientul accepta o toleranta normala a dimensiunilor de ± 5 cm. Pentru
celelalte obiecte de mobilier toleranta normala este de ± 2 cm.

Pentru comenzile speciale, respectiv pentru obiectele de mobilier personalizate conform solicitarilor clientului, acesta accepta ca pot aparea, ca exceptie, diferente minore de culori, material sau textura.

In momentul receptionarii comenzii verifica cu atentie starea exterioara a coletelor : ambalaje in buna stare – sa nu fie rupte, zgariate, murdare, smulse de pe produs, colturi rupte sau infundate, sau alte semne de proasta manipulare a produsului.
Daca constati aceste nereguli, iti recomandam sa soliciti completarea unui Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrarii, in care sa specifici natura problemelor sesizate (ambalaje deteriorate, rupte, manipulare defectuoasa, etc ).

Este important ca atunci când este stabilită ziua și ora livrării, o persoană cu vârsta de peste 18 ani să fie acasă pentru preluarea comenzii.
Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
Daca reprezentantul firmei de curierat refuza completarea Procesului verbal de constatare, te rog sa contactezi imediat un reprezentant al firmei ANGORA FURNITURE , la numarul de telefon : 0742 817 638 unde veți primi suport pentru rezolvarea reclamatiei.
Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi pe Procesul verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrarii, starea produselor deteriorate.
Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.

ATENȚIE:

În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă, certificate de garanție lipsa, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către client, ANGORA FURNITURE are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului de către reprezentanții noștri. (Ordonanta Guvernului 140/2021,).

Cum returnezi produsele achizitionate online: 

Produsele se returneaza in ambalajul original insotite de factura fiscala si/sau bonul fiscal de achizitie, precum si documentatia aferenta (fise tehnice, manual de utilizare, documentatie tehnica, certificat de garantie si/sau conformitate).

Nerespectarea conditiilor de mai sus precum si punerea Produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.

Conditii generale:

Poti returna produsele in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier, fie ca esti persoana fizica sau juridica. Asadar, pentru a fi luat in considerare, cererea de retur poate fi trimisa cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data livrarii.
Toate produsele pe care le returnezi trebuiesa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.

Ai foarte mare atentie la modul de ambalare, deoarece la predarea acestuia de catre curier, SC Angora Furniture SRL are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă de pana la 30% din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului.


Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, NEFOLOSITE  si toate documentele cu care ti-au fost livrate.

Termenii si conditiile de returnare a produselor

Daca doriti sa va retrageti din Contract dupa ce produsele v-au fost livrate, trebuie sa solicitati in scris acest fapt, completand formularul de retur din aceasta pagina conform indicatiilor si sa specificati in mod clar ce produse doriti sa returnati, dar nu mai tarziu de 14 zile de la primirea lor. Formularele completate dupa acesta perioada nu sunt valabile. Un operator Raspberry Home  va va contacta pentru a stabilii detaliile legate de returnarea produselor in termen de 3 zile lucratoare din momentul inregistarii.

Produsele trebuie returnate, trebuie sa fie nefolosite si in starea de produs nou si insotite de toate accesoriile aferente , documentele originale , in ambalajul lor original. In cazul in care lipsesc elemente ale produsului , feronerie , coltare de protectie sau bunurile nu au fost ambalate in acelasi mod in care au fost expediate , vanzatorul poate refuza returul produsului .

Va recomandam ca pe perioada de 14 zile in care va puteti exercita dreptul de retragere din contract , sa nu aruncati ambalajul original , documentele ce insotesc produsul , folia sau elementele de protectie ale elementelor de mobila.

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Toate sumele aferente produselor returnate se ramburseaza prin transfer bancar in contul furnizat de dumneavoastra. Exceptie fac comenzile online achitate cu cardul. In cazul acesta, suma va fi rambursata in contul cardului din care s-a efectuat plata.

Vanzatorul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea Cumparatorului, mai putin costurile platite initial de Client pentru livrarea Produselor atunci cand Cumparatorul a optat pentru returnarea prin compania de curierat propusa de Vanzatorul.

Va aducem la cunostiinta ca in calitate de consumator sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora . Totodata va aducem la cunostiinta ca produsul returnat trebuie sa indeplineasca conditiile pentru a putea fi repus in vanzare ca si produs nou , fiind esentiala prezenta ambalajului original si a elementelor de siguranta si protectie a produsului precum si a documentelor ce insotesc acest produs .Nu putem accepta ca retur produsele care au fost desigilate si montate.

Dupa descarcarea si completarea formularului de retur  in termenul legal , urmeaza sa incarcati acest formular pe site si in acest termen de 14 zile in calitate de consumator aveti obligatia ca pe langa ambalarea produsului in acelasi mod in care acesta a fost receptionat, de a expedia produsul prin orice mijloc ales de catre client la sediul nostru situat in Buzau,Soseaua Bucuresti,nr 14 .

Raspberry Home  nu suporta costul transportului in cazul returului de produse , urmand ca acesta sa fie suportat de consumator . Formularul de retur incarcat pe site trebuie listat si sa insoteasca produsul urmand a fi afisat pe ambalajul coletului . In acest formular trebuie specificat numarul de pachete ce se returneaza si greutatea lor pentru ca Vanzatorul sa poata verifica daca produsele returnate au aceleasi caracteristici ca cele vandute . Pentru ca returul sa fie acceptat este necesar ca produsele sa fie insotite de formularul de retur in care sa fie specificat numarul de pachete aferente returului , acest formular sa fie semnat si de catre transportator si sa fie insotit de o copie a facturii de vanzare a produselor .

Completarea formularului este esentiala pentru ca atat Consumatorul cat si Vanzatorul sa fie exonerati de raspundere pe durata transportului de produse .
In momentul receptionarii produselor se vor face poze coletelor trimise ca si retur si urmeaza a se semna predare -primirea cu transportatorul , a formularului de retur atasat coletelor . Lipsa formularului impiedica realizarea procedurii de retur .

Va aducem la cunostiinta ca in cazul, in care produsul la momentul in care se va verifica returul , prezinta deteriorari ca urmare a transportului , a montajului , prezinta zgarieturi , pete , este murdar , are elemente lipsa inclusiv elemente de protectie , feronerie lipsa sau orice alte neconformitati care impiedica vanzarea acestuia ca si produs nou , da dreptul Vanzatorului de a refuza returul produsului , urmand ca in aces caz produsul sa fie pus la dispozitia consumatorului si returnat acestuia . Produsele vor fi puse la dispozitia consumatorului la sediul nostru situat in Buzau,Soseaua Bucuresti,nr 14 unde consumatorul are dreptul de a prelua aceste produse in termen de maxim 30 de zile . In cazul in care aceste produse nu sunt preluate in acest termen , Vanzatorul va fi exonerat de orice raspundere legata de produsele aflate in custodie ca urmare a procesului de retur .

Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate dupa specificatiile si instructiunile cumparatorului , produsele ce sunt parte a unui ansamblu si nu pot fi , prin natura acestora , separate de celelalte elemente componente si orice produse ce apar ca fiind executate la comanda.

Produsele confecționate conform instrucțiunilor clientului /produsele configurate special nu pot fi returnate.

Atentie!  Nu beneficiati de inlocuirea gratuita a reperului distrus din cauza montarii necorespunzatoare cu schita de montaj.

Inainte de a complecta formularul reparatii gratuite asigurati-va ca reperul respectiv nu a suferit stricaciuni cauzate de dvs. (melamina distrusa din cauza cuielor batutue defectuos, oglinda sparta din cauza folosirii  unor suruburi neconforme, placa de pe spatele produsului.)

Sesizarile trebuie semnalate in maxim 5 zile lucratoare d ela primirea produsului.


Acesta politica de retur este valabila doar pentru produsele achizitionate de pe site-ul www.raspberryhome.ro. Pentru produsele achizitionate din magazinul fizic din Buzau se aplica politica interna a magazinului .


Returul in cazul saltelelor:

Saltelele, lenjeriile de pat, pernele, textilele de casa nu se pot returna decat daca in ziua livrarii se constata ca ar avea un defect

Din motive de igienă, produsele textile destinate folosirii personale intime (inclusiv dar fără limitare la saltele, prosoape, lenjerii de pat, halate, perne) și care au fost desigilate vor fi considerate purtate /utilizate, și nu pot fi returnate și /sau înlocuite decât pentru lipsă de conformitate.

Receptia saltelelor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si corespund cantitativ si calitativ cu ceea ce s-a comandat. Coletele trimise prin firmele de curierat agreate au optiunea de verificare colet inainte de primire !!!

Este obligatoriu sa verificati produsele primite inainte de a semna curierului pe AWB. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea AWB-ului cu privire la faptul ca a primit produsele care sunt conform cu comanda si cu nevoile acestuia. Orice reclamatie ulterioara vanzarii privind calitatea si cantitatea de marfa receptionata nu va fi luata in considerare.